Alla inlägg under mars 2015

Av Elin - 13 mars 2015 11:00

Av Elin - 12 mars 2015 13:00


Jag kan ju faktiskt ladda upp alla bilder jag tagit idag.. Just nu är jag liksom "ledig". C:




 

Igår som idag har solen kommit fram, och molnen gett med sig! Härligt med lite vårväder!



 

Till lunch blev det köpmat. Pasta Carbonara tillagad i mikro fungerade finfint!



 

I tisdags hade jag Svenska och vi skulle förbereda oss för att argumentera för eller emot ett ämne i en debatt. Ämnena blev Tiggeri, Studiedagar, Höjt Studiebidrag, och två till som jag inte kommer ihåg just nu. Lär behöva fråga min lärare vad det var, eftersom jag behöver bli klar tills på tisdag nästa vecka..



 

Sen har vi då två bilder på mina fina skor, som gått sönder.. Nya modet är då att använda gem i dragkedjan. Inte att förglömma, mina fina läsare. Se till att fixa ett gem i vänstra skon, detta är ett obligatoriskt måste! XD




 Neeeee, det är de bilder jag tagit, senare kommer kanske fler, vi får se. Känner mig plötsligt dålig och otroligt tråkig.... Eller jag, inlägget blev tråkigt.. Jag är så himla dålig på att kommetnera bilder.. Ajja, det var det, så nu ska jag avsluta innan det händer något mer, så hejdå bloggers och icke-bloggers!

Av Elin - 11 mars 2015 14:14

Hejsan folket som läser och inte läser!

Idag skriver jag via min telefon i bloggplatsens mobilapp. Jag har under dagarna tagit lite bilder på blandade saker i omgivningen. Just nu är jag på praktik och har inte mycket tid till att skriva och så. Senare ikväll ska jag påminna mig själv om att skriva ett inlägg där jag lägger in alla bilder också. Glömmer jag det, så ska jag försöka komma ihåg det imorgon eller senast på söndag, då allt vecko-kom-ihåg är klart och genomfört.

Bilder senare alltså, nu måste jag tillbaka till jobbet, så vi hörs senare!

Av Elin - 10 mars 2015 08:06

Av Elin - 9 mars 2015 17:55

Det tog inte lång tid att bestämma sig, men det har jag gjort nu, och såhär blir det!


Bloggplatsen är mitt hem


Och därför kommer jag aldrig vilja lämna igen. Nu ska jag stanna här där jag känner mig trygg och glad. Här fick jag alla mina underbara läsare (som dock inte är så många, men ack så älskade!), och här började jag mitt bloggande på riktigt. Jag kan tänka mig att det jag säger säkert inte kommer vara sant om några år, men just nu känns detta beslut helt rätt, och jag önskar högt att alla som följer mig troget kommenterar hur glada ni är över att se mig här igen! Nu firar vi med en renovering av bloggen, glömmer det gamla och startar om på nytt! Imorgon ska jag se till att ha nya kategorier, nya inlägg och ny design! En header ska skapas och färgtemat ska passa. Ja herregud, här blir det en grundlig och petnoga renovering av hela bloggen!


Om jag överdoserar? Haha, ja det gör jag nog, men det är ingen fara. Nu ska jag fixa färgtema och en ny design!


 // Ha det bra sålänge!

Av Elin - 9 mars 2015 17:33

Jag har tänkt en massa på dethär med att byta till blogspot. Jag har ju hållit mig där ett tag, men jag känner att jag saknar bloggplatsen väldigt mycket. Som min svägerska sa finns det så söta smileysar här, och dessutom kan man kolla kommentarer i mobilappen. Vi får se hur det blir med detta, men jag kommer kanske övergå sakta men säkert till bloggplatsen igen. Ska man kanske fira det lite genom att lägga upp en selfie, göra en ny header och starta dethär bloggtypiska "new in" och "dagens outfit"? Något sånt kanske händer i framtiden, men jag kan säga redan nu att jag känner mig trygg bakom denna bloggdomänen och jag känner mig bättre över allt som behöver göras idag. Tänk att det faktiskt kan vara så enkelt ibland? Kanske har det legat långt bak i mitt huvud att jag ändå inte riktigt var nöjd med att byta till blogspot? Vi får se läsare, vi får se... Nu ska jag försöka mig på en samhällsuppgift som legat och släpat ett tag, och se om jag får någon ordning på skolan igen.


 Ha det bra till vi ses igen!

Ovido - Quiz & Flashcards