Direktlänk till inlägg 24 mars 2015

24/3-2015

Av Elin - 24 mars 2015 22:00

Då har man glömt att blogga på en hel vecka typ... Och nu är klockan redan sent, så har inte så mycket tid :/ Något litet kommer det här iallafall~

 Idag har jag varit i skolan; blev en kort dag med svenska, historia sedan bio klockan tolv. Filmen hette "Oceans" och handlade om havet och de varelser som lever och har levt där. Det var ganska intressant och lärorikt att se på, för alla vackra och fashinerande vattenlevande djur. Dock var det lite jobbigt att se vad människan har förstört i haven.. Gammalt skrot och giftiga ämnen som vi slänger i floder, och sedan rinner ut i havet. För att inte tala om alla de utdöda arter han pratade om! Jag blev nästan lite dåligt till mods och tänkte att man kanske ska göra mer för att rädda jorden och naturen? 


 Hur det än är, så hinner jag inte skriva så mycket mer nu, för nu är klockan mycket. Jag ska försöka komma ihåg att skriva imorgon, men gör jag inte det så får ni förlåta mig.. Ett veckans schema ska komma, även dagens outfit och lite new in. Hmm, vad kan det vara va? Vi får väll se, men det får bli en annan gång.


 



 // Godnatt!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 13 juli 2015 11:50

Kika in och säg vad du tycker! Kanske kommer börja där istället... http://aziquesa.weebly.com/ ...

Av Elin - 7 juni 2015 00:14

Hej bloggen...Detta inlägget kommer vara ett jobbigt att skriva...Och att läsa...Jag är just nu himla deprimerad över vart mitt liv tagit vägen..På dagarna när jag är hemma gör jag inte annat än sitter vid min dator och kollar på youtube, facebook el...

Av Elin - 30 maj 2015 21:27

Hej folket. Idag är första inlägget på en månad, och jag skriver egentligen bara just nu för att få ur lite känslor. Jag får väll varna för överreagering. För lite mer än en månad sedan fick jag ett akvarium och ett gäng fiskar från min kära vän...

Av Elin - 29 april 2015 11:32


Ovido - Quiz & Flashcards