Direktlänk till inlägg 18 mars 2015

~ Onsdag ~

Av Elin - 18 mars 2015 15:13

 Jahapp.. Idag är det onsdag och här sitter jag och bloggar på praktikplatsens ena kontorsdator. Igår var jag i skolan och det var faktiskt en ganska trevlig dag. Hade tänkt plugga på kvällen, men det blev att jag satte mig med annat, och det var inte enligt planeringen.. Därför blir det idag att skriva klart min lilla idrottsläxa och skriva klart det jag behövde komplettera på samhällsrapporten. Behöver verkligen bli bättre på läxor alltså.. Nu när det knappt är ett och ett halvt år kvar behöver jag kämpa mer än någonsin för att se till att gå ur gymnasiet med mer än väl godkända betyg så att jag kan komma in på den jobblinjen jag vill söka in till. Är det kanske dags att skriva CV än? Och kanske kolla lite lägenheter man kan hyra i "storstaden" Skövde...


 Onsdag sa vi att det var va? Det betyder "lillördag" som de flesta tycker om att kalla det, och jag har redan inskaffat "pluggmaterial" att sätta mig och mysa med ikväll! blir lite choklad och gottigott att dricka~ ska även försöka ta mig till Skara efter praktiken idag för att titta på en cykel som jag kanske ska köpa. 700:- för en prima cykel som till och med ser riktigt bekväm och pålitlig ut! Om det inte vore nog med händelsesr idag så fick jag ett sms tidigare som sa att mina paket finns att hämta på Ica, och eftersom jag vet vad det är kommer det bli så kul! Tänk att få så mycket roliga grajjor på en dag! En cykel, en datorskärm och ett helt nytt grafikkort! Bara att hoppas på att mitt moderkort stödjer det x) Annars blir det väll bara att hoppas på att få råd med moderkortet jag siktat in mig på, och då alltså också processor och minnen som passar till! Herreguud att det ska vara så jobbigt och dyrt med vissa saker som man vill ha :/


 Vad ska man mer skriva om i dagens inlägg då? Hinner jag med det kanske det blir lite spel ikväll, och om jag kommer ihåg blir det kanske ett inlägg på min Star Stable-blogg. Kolla in där efter 22 idag, så kanske det finns lite nyheter!



 // Vi hörs!

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 13 juli 2015 11:50

Kika in och säg vad du tycker! Kanske kommer börja där istället... http://aziquesa.weebly.com/ ...

Av Elin - 7 juni 2015 00:14

Hej bloggen...Detta inlägget kommer vara ett jobbigt att skriva...Och att läsa...Jag är just nu himla deprimerad över vart mitt liv tagit vägen..På dagarna när jag är hemma gör jag inte annat än sitter vid min dator och kollar på youtube, facebook el...

Av Elin - 30 maj 2015 21:27

Hej folket. Idag är första inlägget på en månad, och jag skriver egentligen bara just nu för att få ur lite känslor. Jag får väll varna för överreagering. För lite mer än en månad sedan fick jag ett akvarium och ett gäng fiskar från min kära vän...

Av Elin - 29 april 2015 11:32


Ovido - Quiz & Flashcards