Direktlänk till inlägg 17 mars 2015

Detta med bloggtrender

Av Elin - 17 mars 2015 14:00

Vad jag syftar på med bloggtrender är sånnahär saker man ofta ser på diverse olika bloggar. Dagens outfit, veckans låt, månadens blogg, dagens/veckans fynd, veckans sötis/snygging, osv. Jag läser inte speciellt många bloggar, eftersom jag inte direkt är intresserad av vad "storbloggare" bloggar om. Det är typ kläder, shopping, kläder, mode, mode, mode, kläder, shopping... Jag är intresserad av mina vänner, fina bilder, hästbloggar, "spelbloggar", och sånt vanligt, okänt skit som ingen bryr sig om. Något som kan likna min blogg. Jag gillar också djurbloggar som postar bilder på sina älsklingar.


Men det jag skulle komma till. Jag har postat lite Dagens Outfit, New In och Veckans Schema. Är detta något man möjligtvis skulle fortsätta med? Är folk intresserade av sånt? Något jag skulle tycka vara lite roligt skulle kunna vara månadens favvisar (bild, låt, video, citat, hundras, osv.), "denna gångens naglar" (eller liknande), veckans tips (hälsa, nöje, resor, m.m.) Kommer verkligen inte på några mer trender i bloggvärlden just nu. Hissa och dissa?


Under tiden jag har skrivit detta inlägg har jag suttit i skolan och slumpat mig fram bland diverse bloggar, några har jag tyckt varit intressanta, andra kändes bara skräp.. Hur som haver, var det väll allt jag ville ta upp i detta inlägget, om jag kommer ihåg kanske jag skriver något ikväll, annars blir det väll att ni får vänta tills nästa gång.



 // Hej svejs lingongrejs!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 13 juli 2015 11:50

Kika in och säg vad du tycker! Kanske kommer börja där istället... http://aziquesa.weebly.com/ ...

Av Elin - 7 juni 2015 00:14

Hej bloggen...Detta inlägget kommer vara ett jobbigt att skriva...Och att läsa...Jag är just nu himla deprimerad över vart mitt liv tagit vägen..På dagarna när jag är hemma gör jag inte annat än sitter vid min dator och kollar på youtube, facebook el...

Av Elin - 30 maj 2015 21:27

Hej folket. Idag är första inlägget på en månad, och jag skriver egentligen bara just nu för att få ur lite känslor. Jag får väll varna för överreagering. För lite mer än en månad sedan fick jag ett akvarium och ett gäng fiskar från min kära vän...

Av Elin - 29 april 2015 11:32


Skapa flashcards