Direktlänk till inlägg 26 september 2014

DAGEN - Fest, naglar och bilder

Av Elin - 26 september 2014 23:00

Jahapp.. Klockan är redan sent, men här sitter jag och målar naglar, surfar på fb och lyssnar på podcasts. Vet inte om jag verkligen tycker om denna gångens naglar dock... Jag har fortfarande bara använt mina nyaste nagellack. Jag testade faktiskt runt med mina gamla nagellack, men hittade inget snyggt som passade för tillfället, so no blame DX


  Såhär ser de ut alltså. Som sagt är jag inte säker på om jag tycker om dem, men jag ska ge det tid, så får vi se hur jag gör. Vänster hand är klar, höger har fått första lagret med färg, så när det torkat ska jag lägga på ett lager silverglitter så är det klart!


Anledningen till att jag gör nya naglar är att imorgon ska jag till min fina kusin och fira att hon blev arton i onsdags!! :D

 Jag var där med min faster och farfar och gav lite presenter då, men nu imorgon är den stora festen då hela tjocka släkten kommer. Har nu ingen aning om vad jag ska ha på mig, men ska försöka få till något snyggt.


  Grattis till dig min fina kusin! Hoppas du fick en trevlig födelsedag, och hoppas du kommer bli nöjd med din artonårsfest nu imorgon! :D



 En annan sak idag är ett collage på mina mest viktiga individer jag älskar mest. <3

  Underbara Råttan i stallet i Falköping som jag red nu idag. Hoppning stod på schemat, och det gick jättebra! Lilla gumman var så duktig.

 Andra bilden är kissemissen Drutten a.k.a DumDum som är så älskvärd och gosig! Nedre bilden är min underbara vackra pojkvän, älskar dig så mycket gubben :* <33


 Nu när jag ändå skriver kan jag väll också nämna att det är mycket jag ligger efter med i skolan nu, och jag mår typ inte bra för det... :( Jag vill verkligen sikta på skolan detta året, men har inte fått entusiasm för att göra läxor. Vore underbart med lite stöd och typ hjälp med att bygga upp min inspiration. Nu ska jag ju dock lägga mig snart, och imorgon ska jag göra mig iordning och gå på partajj, men söndag måste jag verkligen ha några uppgifter klara...



Detta får hursom vara tillräckligt för detta inlägg, men imorgon ska jag försöka lägga in lite av mina anteckningar. Kommer hamna i kategorin "#framtid", men mer spoilar jag inte ;)

 Godnatt folket så ses vi imorgon!!



#HashtagTime #Läxor #GrattisPåDinDag #SläktOchVänner #MotiveringSjunker #Fest #Älskling #InstaCollage #InläggKlockanElva

 
 
Ingen bild

stuff

28 september 2014 19:07

Jag gillar sista bilden jättemycket ^^ (förutom den på mig då...) fast jag vet inte hur det är med naglarna... det blev ju snyggt och så, men tudelat? Jag vet inte, det ser väl konstigt ut kanske... Men det funkar säkert <3 puss på dig min älskling :*

Elin

28 september 2014 20:36

Bilden på dig är jättevacker älskling, sluta säga något annat

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 13 juli 2015 11:50

Kika in och säg vad du tycker! Kanske kommer börja där istället... http://aziquesa.weebly.com/ ...

Av Elin - 7 juni 2015 00:14

Hej bloggen...Detta inlägget kommer vara ett jobbigt att skriva...Och att läsa...Jag är just nu himla deprimerad över vart mitt liv tagit vägen..På dagarna när jag är hemma gör jag inte annat än sitter vid min dator och kollar på youtube, facebook el...

Av Elin - 30 maj 2015 21:27

Hej folket. Idag är första inlägget på en månad, och jag skriver egentligen bara just nu för att få ur lite känslor. Jag får väll varna för överreagering. För lite mer än en månad sedan fick jag ett akvarium och ett gäng fiskar från min kära vän...

Av Elin - 29 april 2015 11:32


Ovido - Quiz & Flashcards