Direktlänk till inlägg 12 september 2014

Blogg2 - wp

Av Elin - 12 september 2014 22:46

Har suttit här och funderat lite under kvällen, mycket längre också, över framtid, närtid och den nya bloggen jag skapade igår. Den ligger på domänen wordpress, och jag har funderat mycket över vad jag ska göra av den. Jag har lite tankar uppskrivna där, och huvudsakligen har jag tänkt på idén att göra om sidan till en blogg där jag skriver anteckningar och inlägg om min djurforskning. Framförallt då om katter och hundar, i vissa fall gnagare eller så kallade kräldjur. Jag hade också en idé om att skriva vad som ska hända i den närmaste och mest avlägsna framtid för mig och mina närstående. ( Det tog slut på idéer här, så det är kanske lika bra att avsluta... )


Tips är väldigt tacksamt, nu ska jag fundera över vad som ska hända härnäst, så ska jag försöka skriva imorgon igen!

{ länk }


#Godnatt #HaDetBra #SesImörra !!

 
 
Ingen bild

stuff

13 september 2014 20:54

härligt med en till blogg, det betyder ju mer att läsa för oss ^^ info om din djurforskning på den alltså, intressant... katter, hundar, och gnagare... tror jag föredrar katter av de tre :3 Men det där om närmaste respektive mest avlägsna framtid låter ännu mer intressant.. det får du gärna skriva mer om!

Elin

13 september 2014 23:08

Trevligt att höra från dig :*
Men jag tror jag har bestämt mig gällande ämnen för dessa två bloggar jag har. Wordpress-bloggen ska bli djurforskning och på denna bloggen ska jag lägga till en kategori om framtiden, så taggar jag alla mina inlägg om framtiden med den kategorin. Låter okej?

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 13 juli 2015 11:50

Kika in och säg vad du tycker! Kanske kommer börja där istället... http://aziquesa.weebly.com/ ...

Av Elin - 7 juni 2015 00:14

Hej bloggen...Detta inlägget kommer vara ett jobbigt att skriva...Och att läsa...Jag är just nu himla deprimerad över vart mitt liv tagit vägen..På dagarna när jag är hemma gör jag inte annat än sitter vid min dator och kollar på youtube, facebook el...

Av Elin - 30 maj 2015 21:27

Hej folket. Idag är första inlägget på en månad, och jag skriver egentligen bara just nu för att få ur lite känslor. Jag får väll varna för överreagering. För lite mer än en månad sedan fick jag ett akvarium och ett gäng fiskar från min kära vän...

Av Elin - 29 april 2015 11:32


Ovido - Quiz & Flashcards