Direktlänk till inlägg 16 augusti 2014

En rad med tack

Av Elin - 16 augusti 2014 15:00

Underbart att du som läser här tog dig tid att läsa!

-- Till att börja med tänkte jag tacka min finaste älskling för att du finns hos mig och alltid skickar så fina meddelanden

 

-- Två andra personer jag vill tacka är min kusin och min syster som var med mig i stallet idag. Vi provade stövlar och tömkörde ponny. Eller ja.. Jag och syrran kom ju lite senare än Amanda och Julia ( min kusin och en bekant till oss ), så vi hittade dem i ridhuset precis när de var klara. Vi tog sedan hand om lilla ponnyn och lärde Hannah lite grundläggande hästkunskap. Det var riktigt trevligt att vara där idag, lagom varmt och för övrigt trevligt väder.

 

-- Tredje tacket går till mina underbara vänner på nätet. Många skulle väll säga att det inte är mycket att tacka för att man ha en hel hög med pöjkar på skype, men de har alla gjort väldigt många saker för mig. Slemmet som fyllde 17 i veckan är en väldigt trevlig spelpartner och god vän. Tillsammans med Drakjägaren bildar ni ett väldigt bra team som jag är otroligt tacksam för att jag har. Ni är super när jag är deprimerad och nere. Får inte glömma alla gubbar i stora gruppen heller. Dvärgen, Lunden, Lavalampan och Den Lilla Älvan är tillsammans med de andra jag nämnt hittills ett riktigt bra spelteam^^

 

-- Mitt näst sista tack för idag går till ett gäng tjejer. Min snygging, min kusin, två gamla klasskompisar sedan nian och min mamma. Jo, jag är helt seriös. Snyggingen vill jag tacka för att du helt enkelt är min snygging och att jag får vara din lärling. Också för att du är så himla tillgänglig och ställer upp så ofta. Min kusin för att du fortfarande accepterar mig, trots att jag på senare tid varit lite dryg och spydig.. Jag ber om ursäkt för det och hoppas att vi snart kan ses, som du föreslog. Mina klasskamrater får ett tack bland annat för att vi fortfarande pratar ibland och för att ni är så himla fina och vackra. ( Inte på det sättet, men ni förstår..

 

-- Tillsammans med mor ska såklart pappa tackas och mina syskon. Bror har alltid varit en trevlig prick, och syrran kan faktiskt vara tillräckligt bra för att jag ska tåla henne. Pappa är min pappa och han har varit favoriten under min uppväxt, bortsett från farfar. Jag älskar min härliga farfar, oavsett vad de andra i släkten tycker. M & M har också en plats i detta inlägg tillsammans med söta hunden "Gullspång" som de nyligen inskaffat.

 

 Alla ni som sett erat namn och faktiskt förstått att det är ni ska veta att ni har en plats i mitt hjärta och ni betyder något för mig. Vissa mer, andra mindre, men det viktiga är att ni fortfarande finns hos mig och inte har övergett mig. Skulle någon som känner mig som en vän läsa detta och se att du inte är uppskriven, bli inte ledsen. Om du vill prata om det är det helt okej att kontakta mig på valfritt sätt. Jag ska göra mitt bästa för att svara så kan vi komma på varför du faktiskt inte finns med. En anledning jag kan komma på redan nu är för att vi inte pratar så mycket längre, eller så glömde jag helt enkelt dig^^ I det fallet kan jag försöka värva in dig i nästa inlägg som kommer senare ikväll eller imorgon.

Det var allt för denna gången! Tack för mig, leverpastejj!!

#HashtagTime #loveliest #friends #gaming #partners #family #followforfollow #Iloveyou #inläggklockantre

 
 
Ingen bild

stuff

16 augusti 2014 15:15

puss, min söta lilla gurka <3 Låter som att du hade riktigt trevligt i stallet? passa på att umgås med de som delar ditt intresse såpass passionerat, när tillfälle till sådant ges ^^ Och du vet att jag finns här för dig :) :*

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 13 juli 2015 11:50

Kika in och säg vad du tycker! Kanske kommer börja där istället... http://aziquesa.weebly.com/ ...

Av Elin - 7 juni 2015 00:14

Hej bloggen...Detta inlägget kommer vara ett jobbigt att skriva...Och att läsa...Jag är just nu himla deprimerad över vart mitt liv tagit vägen..På dagarna när jag är hemma gör jag inte annat än sitter vid min dator och kollar på youtube, facebook el...

Av Elin - 30 maj 2015 21:27

Hej folket. Idag är första inlägget på en månad, och jag skriver egentligen bara just nu för att få ur lite känslor. Jag får väll varna för överreagering. För lite mer än en månad sedan fick jag ett akvarium och ett gäng fiskar från min kära vän...

Av Elin - 29 april 2015 11:32


Skapa flashcards