Direktlänk till inlägg 2 april 2014

Nu blire bloggibloggiz!

Av Elin - 2 april 2014 23:15

Lite sent, men jag har lovat läsare, och jag vill göra detta innan jag tappar lusten. Dagen har inte varit så dåligt, lite segt sista timmen innan lunch, men annars var det bra. Maten var ätbar, men kunde dock varit bättre. Köttet var godkänt!

 

Jag gjorde praktiskt arbete sista timmen och med lite flirt med läraren fick jag bedömning C. Därefter var det hemåt till pojkvännen och fick en attack av kärlek

  Aaaanyway.. Efter det bråkade jag lite med katten innan jag startade min HP laptop och loggade in på SSO. Jag möttes såklart av min fina Daisy och sekunden efter stog det att moorlands champ skulle ske om en timme :D Dessutom var det event i vår lilla klubb, så det blev ett trevligt tidsfördriv. Vi tävlade lite med Simon säger och gissade ord i olika teman. Därefter blev det bild innan vi skiljdes åt, och jag och Dai stack iväg till ML. Tyvärr blev det inga vidare platser denna gången heller, men det var bra övning iallafall och vi hade roligt. Vi hade skypesamtal under champet och fortsatte ett långt tag efter. Trevligt var det, och vi båda två lyckades ta oss upp till level 11. Imorgon skulle jag väldigt gärna vilja göra fler uppdrag och få lite xp, men jag ska rida, så det kommer nog inte hinna :/

  However... Eftersom jag äntligen har fått ordning på min PrtSc-funktion tog jag lite bilder, och här kommer dem.

 

 - - Weirdest map....??? - -


 

 - - Knepig väg mot Moorland, ramlade ner för en kulle, hittade stjärna, gick fram till nästa stup och fick syn på nästa stjärna! :D - -


  

 - - Fick tag på dagens tredje stjärna på ridhusets kant. Svår att få tag på, men det gick. Nu s(t)egrar vi! - -


Detta får bli slutet för mitt inlägg. Det har lyckats bli Jättesent, sså nu ärr det definitivt sängdax. Godnatt alla bloggers, så ses vi imörran!!

#Hashtime #StarStableOnline #Multiplayer #Championat #Skolmat #Ellära

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 13 juli 2015 11:50

Kika in och säg vad du tycker! Kanske kommer börja där istället... http://aziquesa.weebly.com/ ...

Av Elin - 7 juni 2015 00:14

Hej bloggen...Detta inlägget kommer vara ett jobbigt att skriva...Och att läsa...Jag är just nu himla deprimerad över vart mitt liv tagit vägen..På dagarna när jag är hemma gör jag inte annat än sitter vid min dator och kollar på youtube, facebook el...

Av Elin - 30 maj 2015 21:27

Hej folket. Idag är första inlägget på en månad, och jag skriver egentligen bara just nu för att få ur lite känslor. Jag får väll varna för överreagering. För lite mer än en månad sedan fick jag ett akvarium och ett gäng fiskar från min kära vän...

Av Elin - 29 april 2015 11:32


Ovido - Quiz & Flashcards