Direktlänk till inlägg 1 april 2014

SSO champs

Av Elin - 1 april 2014 19:26

  Nu ska jag alltså skriva ett ordentligt inlägg, inte från mobil och med bättre bilder och bättre strukturerat. Tänkte ta upp championatet och resultat! Första bilden är från championatet i Jorvik. Där hade jag en gul häst med blå man och svans. Jag och Daisy skämtade lite om att vi skulle ta förstapris, och intressant nog fick jag då brons och hon tog silvret! XD Yeey~ However, här är bilderna:

    

  Jag och Daisy gick därefter till Moorland, för att delta i det champet, dock gick inte det riktigt lika bra... Jag råkade missa en punkt och kom bland de sista, detsamma med Dai. Jag gjorde också en färgändring till grön innan championatet, men det är väll egentligen inte mer intressant än att spelet crashade tre gånger :P

    

  Well... Det var nog allt just nu.. Kanske skriver om en timme elr så, eller så blire imorgon. Om inte annat nästa vecka @.@

Imorgon är det alltså onsdag, jobbiga delen på veckan avklarad! Jag hoppas på att få se min älskling åtminstone på resecentrum, om han kan klara av det. *hini* Dessutom kommer jag kanske kunna få upp lite bilder på min mobil imorgon, om jag hittar en vettig kamera... Jag vill också passa på att berätta att jag fått två nya skal till den :3 Så jag funderar på att springa bort lite snabbt när jag är klar med detta och fixa lite... Anywayyys, nu har jag ganska mycket slut på idéer, så detta blir allt för mig idag. Hoppas ni som läser kan sprida lite och få fram lite fler :)

  Godnatt alla, så ses vi imorgon!

 
 
Ingen bild

stuff

1 april 2014 22:58

Lucky me som går högskola, finns ingen jobbig del i veckan ^^ och... en häst med blå man? sure..

Elin

2 april 2014 10:00

Inte mitt fel att det var 1a April igår :P

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 13 juli 2015 11:50

Kika in och säg vad du tycker! Kanske kommer börja där istället... http://aziquesa.weebly.com/ ...

Av Elin - 7 juni 2015 00:14

Hej bloggen...Detta inlägget kommer vara ett jobbigt att skriva...Och att läsa...Jag är just nu himla deprimerad över vart mitt liv tagit vägen..På dagarna när jag är hemma gör jag inte annat än sitter vid min dator och kollar på youtube, facebook el...

Av Elin - 30 maj 2015 21:27

Hej folket. Idag är första inlägget på en månad, och jag skriver egentligen bara just nu för att få ur lite känslor. Jag får väll varna för överreagering. För lite mer än en månad sedan fick jag ett akvarium och ett gäng fiskar från min kära vän...

Av Elin - 29 april 2015 11:32


Ovido - Quiz & Flashcards