Direktlänk till inlägg 18 mars 2014

Blogginlägg om blogginlägg...

Av Elin - 18 mars 2014 20:11

 Ganska sent nu som jag skriver detta, men jag skulle vilja meddela läsare om att jag troligtvis inte kommer kunna blogga på ett tag. Internetet hemma har fått en sladd avskuren, vart är ännu okänt, men förhoppningsvis vet vi det snart. Just nu använder jag min mobil för hotspot, men det tar så mycket på de fria minuterna, så detta inlägget får gå snabbt, sen ska jag trogligtvis stänga av den. Så kanske man för en gång skull kan komma i säng innan 22:00 :P

 Imorgon är det alltså onsdag, ganska chill dag, och då ska jag försöka bli klar med modulen på LeanWARE som jag för tillfället håller på med. Miljö-något är det... ( Förstår inte riktigt varför jag måste lära mig om vattenkretslopp och miljö när jag håller på med automation...? ) Anyways....imorgon hoppas jag på att kunna använda skolans internet under lunch och logga in lite snabbt på MDS, SSO och kanske Skype :) Ska passa på att kolla bloggen då också.

 Var det något mer jag tänkte på..? Jo... Stefan, min älskling, läser du detta vill jag berätta att vi inte kan ses innan måndag. Har en del att göra.


 Nu har jag slut på idéer, så nu ska jag inte skriva mer! Godnatt fölket så ses vi snart!

PÖZZ!

#NoInternet #Sängdax #Skype #StarStableOnline #MyDreamStable #Hästar #Skola

 
 
Ingen bild

stuff

19 mars 2014 23:26

butbutbutbutbutbutbutbut ); D; </3 ..... ..... ..... ...I love you....



Anyways, sucks that your internet is down :S Better hope it's fixed, up and running soon ^^ good luck with the ...leanware...? and happy hunting <3

Elin

24 mars 2014 12:30

Oj... LearnWare ska det va x)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 13 juli 2015 11:50

Kika in och säg vad du tycker! Kanske kommer börja där istället... http://aziquesa.weebly.com/ ...

Av Elin - 7 juni 2015 00:14

Hej bloggen...Detta inlägget kommer vara ett jobbigt att skriva...Och att läsa...Jag är just nu himla deprimerad över vart mitt liv tagit vägen..På dagarna när jag är hemma gör jag inte annat än sitter vid min dator och kollar på youtube, facebook el...

Av Elin - 30 maj 2015 21:27

Hej folket. Idag är första inlägget på en månad, och jag skriver egentligen bara just nu för att få ur lite känslor. Jag får väll varna för överreagering. För lite mer än en månad sedan fick jag ett akvarium och ett gäng fiskar från min kära vän...

Av Elin - 29 april 2015 11:32


Ovido - Quiz & Flashcards