Direktlänk till inlägg 18 mars 2014

Gårdagen & morgonen

Av Elin - 18 mars 2014 10:22

Ledig från skolan igår!


Då passade jag på att spela lite StarStable. Köpte tre nya hästar och levlade min häst JewelMane.

Jag utförde alla de dagliga sysslorna i stallen, för att tjäna lite shillings, och gjorde alla dagliga tävlingar för att försöka få tag i lite xp. Jag gjorde också lite vanliga uppdrag som fanns, och lyckades få klart bron som leder till Jorvik o allt som finns där. Var jättekul! Fast fick föremål över från lagningen, så vet inte vad jag ska göra med dem :/

 Jag var också med i Moorlands championat och lyckades komma tvåa!!! OMG!! Sån fin rosett fick jag till Jewels fina träns! Som sagt köpte jag tre hästar också: Apaloosa, Ponny & Andalusier. Funderar lite på att sälja henne och skaffa typ Frieser eller Arab.. Kommentera!! :D

Tyvärr glömde jag bort att ta bilder på allt, men jag ska försöka komma ihåg det imorgon, eller ikväll. Lovar!


Just nu har jag då engelska, och har just gjort klart ett typ nationellt prov, inför det riktiga sen i April & maj. Efter denna lektionen ska jag ha svenska, och hoppas på att vi inte behöver göra så mycket. Vi ska ha vikarie eftersom Anna e sjuk elr ngt, så det kan nog bli ganska chill, eller rena h**vetet.

Just det folket... Skulle ursäkta min stavning o grammatik som jag använder ibland. typ att jag blandar förkortningar o hela ord, eller hur jag formulerar meningar ibland. Jag ursäktar för detta, hoppas att bloggen överlever ändå :)


Jag tror inte att jag har så mycket mer att säga just nu... JAg avslutar inlägget här, så snälla dela och kommentera! Puss på er alla, så ses vi!

#StarStableOnline #Spel #Engelska #Skola #Hästar #Dagens #Hungrig

 
 
Ingen bild

stuff

18 mars 2014 21:29

Starstable är ju inte direkt något som intersserar mig (ursäkta, ta det inte hårt eller personligt) men kul att det går bra ^^ Lite jobbigt kan det faktiskt vara när du blandar sådär, men jag är ju lite av en grammarnazi också, så det är väl inte så konstigt.... anyway, hur gick det på provet? :* <3

Elin

19 mars 2014 09:39

Du behöver inte vara intresserad, jag känner bara att då jag blir riktigt nöjd med saker är det trevligt om du ger lite beröm iaf^^ Och, uhmmm.... Yea, din nazistiska förmåga är något mer störande än min grammatik vid de flesta tillfällen -.- Men jag känner att det sker per automatik att jag skriver rätt, och den felaktiga grammatiken är liksom tillgjord, om man säger så x)
Provet gick dessutom bra, det var inte direkt ett prov som man får betyg på och sådär, utan det var mer en förberedelse, och ett litet test :3

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 13 juli 2015 11:50

Kika in och säg vad du tycker! Kanske kommer börja där istället... http://aziquesa.weebly.com/ ...

Av Elin - 7 juni 2015 00:14

Hej bloggen...Detta inlägget kommer vara ett jobbigt att skriva...Och att läsa...Jag är just nu himla deprimerad över vart mitt liv tagit vägen..På dagarna när jag är hemma gör jag inte annat än sitter vid min dator och kollar på youtube, facebook el...

Av Elin - 30 maj 2015 21:27

Hej folket. Idag är första inlägget på en månad, och jag skriver egentligen bara just nu för att få ur lite känslor. Jag får väll varna för överreagering. För lite mer än en månad sedan fick jag ett akvarium och ett gäng fiskar från min kära vän...

Av Elin - 29 april 2015 11:32


Skapa flashcards