Direktlänk till inlägg 28 oktober 2013

Ikea-lea!

Av Elin - 28 oktober 2013 09:00

Dålig på att uppdatera bloggen?!
Jag ska ju fö'fan te Ikea! Då hinner man inte me sånt!

LoL,nämen,fy fan,hatar shopping! x) Men de ä såhär? Jag hoppar inte över en chans att spendera en heldag med mina vänner. Ja o morsan åker nu o ska plocka upp min kompis o hennes morsa,så ska vi åka vidare till Ikea o handla lite o ha trevligt. Venne när vi tar oss hem igen,men blir väl ganska sent antar jag..

Så nu ska jag köpa en hängare jag kan placera på min dörr. Ska oxå försöka leta upp lite grajor jag kan ta med när jag flyttar hemifrån. Ska inte köpa godis eller sånt som går åt,utan det blir bara sånt som ä te nytta.

Så får de bli,o de va allt för mig,så ses vi! Hajdå!! Ha de gött!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 13 juli 2015 11:50

Kika in och säg vad du tycker! Kanske kommer börja där istället... http://aziquesa.weebly.com/ ...

Av Elin - 7 juni 2015 00:14

Hej bloggen...Detta inlägget kommer vara ett jobbigt att skriva...Och att läsa...Jag är just nu himla deprimerad över vart mitt liv tagit vägen..På dagarna när jag är hemma gör jag inte annat än sitter vid min dator och kollar på youtube, facebook el...

Av Elin - 30 maj 2015 21:27

Hej folket. Idag är första inlägget på en månad, och jag skriver egentligen bara just nu för att få ur lite känslor. Jag får väll varna för överreagering. För lite mer än en månad sedan fick jag ett akvarium och ett gäng fiskar från min kära vän...

Av Elin - 29 april 2015 11:32


Ovido - Quiz & Flashcards