Direktlänk till inlägg 17 april 2013

SERVERN NERE!!!

Av Elin - 17 april 2013 14:00







ISN'T POSSIBUEH-!! D:

StarStable Online begår just nu en uppdatering och går inte att spela!! D:

What am I gonna do?! T.T


Får väl överleva tills imorgon utan SSO.. ;A;


  _______________________________________________________________________________________________

 

UPPDATERINGEN



Hejsan allihopa!
Nya hästar och ett nytt deluxe-set kommer i dennas veckas uppdatering!


Hästar:
- Tre nya hästar har kommit till stallet Gyllenbladet! Dessa nya hästar är vackra Moraber! 


Nytt deluxe-set:
- Ännu ett exklusivt deluxe-set har kommit till ön! Denna gången är det Moorlands supertfina outfit och den hittas självklart i just Moorland!


Collector's clothes!
Moorlands exklusiva outfit!


T-shirt tävling:
- Vinnarnas t-shirts från t-shirt tävlingen är nu tillgängliga i Fort Pinta!


T-shirts gjorda av några av våra härliga spelare!
T-shirts gjorda av några av våra härliga spelare!


Bugfixar:
- En bugg som orsakade felaktiga uthållighetsvärden för hästar i level 14 och 15 har nu åtgärdats. 


Vänliga hälsningar,
Star Stable-gänget

__________________________________________________________________________________________

 

SÅ TACK FÖR MIG DÅ

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 13 juli 2015 11:50

Kika in och säg vad du tycker! Kanske kommer börja där istället... http://aziquesa.weebly.com/ ...

Av Elin - 7 juni 2015 00:14

Hej bloggen...Detta inlägget kommer vara ett jobbigt att skriva...Och att läsa...Jag är just nu himla deprimerad över vart mitt liv tagit vägen..På dagarna när jag är hemma gör jag inte annat än sitter vid min dator och kollar på youtube, facebook el...

Av Elin - 30 maj 2015 21:27

Hej folket. Idag är första inlägget på en månad, och jag skriver egentligen bara just nu för att få ur lite känslor. Jag får väll varna för överreagering. För lite mer än en månad sedan fick jag ett akvarium och ett gäng fiskar från min kära vän...

Av Elin - 29 april 2015 11:32


Ovido - Quiz & Flashcards